Åh! Helt Sjukt ju!

Heej alla!

Massa skumt som hänt ikväll faktiskt hah ;) Vart på hockeymatch ikväll :) Timrå- HV 71 matchen slutade 2-3 i SD! helt sjukt! allt pågrund av att backen Mikko Lehtonens skena gick sönder så han kunde inte stå på skridskorna...de va ba så himla galet..han såg ut som bambi på hal is lr nåt :S....så hv gjorde mål i SD..plus att domarn wennerberg lr va han het va helt jävla vimsig...aja ändå askul match timrå var grymma :)

Sen har man nyss sett klart Melodifestivalen...helt sjukt där också...hur fan kunde hon vinnna igentligen...nu tänker alla "för hon fick mest röster" hah aa jag vet men jamena hon var ju inte bra precis...Opra! tre ord...Oh My Gud! helt galet! aja nu ser jag iaf nån dålig film på tv...tror ja ska ta å lägg me...aja vi hörs ! skriver när jag kmr hem från pappa imorgon :) kanske! aja kvällens låt blir nog La voix med Malena Ernman ;) Usch...Juste! här är länk till repotaget där han tappar skenan! kolla! Klicka Här!





Kommentarer


Här kan du kommenter mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback