Jojomen ;)

Hej

Tänk om man hade orkat blogga hela vecka...had vart kul, aja nu har ja int gjort det , men nu sitter jag här å knappar på tangenterna...En liten sumit av hur mitt läge på lovet är just nu låter såhär ;)

Jag är hos pappa i Härnösand och har vart här en vecka å har en kvar ;) jag tränar 6 dagar i veckan både styrke och kondition, så de kan väl vara en stor andledning till att jag varken orkat blogga lr haft tid med computer...aja så äre, jag har hunnit med lite bad och en eftermiddag i Birsta ändå. En sak som jag älskar med att vara här är att jag tror pappa vet inte vad planera är för nåt utan vi tar dagarna som dom kommer å de är grymt härligt ibland samtidigt som det ska bli skönt sen att komma hem till en lite mer organiserad vardag när man vet vad som sker när man vaknar på morgonen ;)

aja nu börjar det låta löjligt dehär men iallafall så ska jag nu försöka blogga den kommande veckan så mkt jag hinner ! här är dagens låt...de blir Eminem med Beautiful...<3



Kommentarer

Postat av: mam

LOVE YOU <3


Här kan du kommenter mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback