Hello

Hejj ! Sitter o gäspar o klockan ä halv 8...shit ! inte bra asså :/ aja...idag hare vart en helt okejj dag ändå, klev upp ganska sent sen for jag å träna, åkte inlines 2,4 mil i spöregn :S vädret är helt värdelöst, vars tog solen vägen ?  Aja de gick bra trots allt :) .

Snart fyller jag år oxå, glöm inte det :D nu på söndag bli ja gammal...så då blire kalas här i Hanaberg, sen blire buss hem och kalas igen på måndagen hemma på ugglis ;) de blir nog bra...juste även moppeprov på måndag, shit är nervös som fan fast tror ändå jag kan allt man bör kunna liksom så, de går nog bra ;) aja dagens låt...hmm de får blir Kim Fransson med Here comes the night...Jennys fel att den kom in i skallen, hah ;) aja, hare gött !<3



Kommentarer

Postat av: Anonym

Oj vilken djuping låt ;(

Postat av: mom

Grattis på födelsedagen!!!!!


Här kan du kommenter mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback