BH


Hej nu sitt ja på skolan och deppar för jag orkar inte göra det jag ska göra bara för att jag sovit för lite i helgen...varit vaken cirka 46 timmar lr nåt...Och juste jag har varit med på hockey matcherna i helgen ockskå..trodde inte det skulle gå men Pelle fixa så jag kunde vara med igår istället för att hjälpa till att städa ;) hehe..aa riktigt kul match 3-3 vart det men matchen i lördags vill jag inte skriva om, en riktig katastrof:(  Japp men annars vart helgen riktigt lyckad...men jag var tvungen att kliva upp sju nu imorse för att fara på b-hallen och lasta stollar, bord och massa sånt å åka med till blå kupan..Aa men nu måste jag nog jobba lite, fast asjobbigt att hålla uppe ögonlocken..hmm undra om det är för

1. Gått upp i vikt i helgen.

2. Sovit väldigt lite.

3. Väldigt starka lysrör i detta rum.

ingen aning men nu ska ja ta å kryssa ner dehär:) men först publicera heh shit nu skriver jag ju allt jag tänker på hah ;) hejdå!





                                                                                     


Kommentarer


Här kan du kommenter mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback