jadu...

Tjaa. sitter och lyssnar på MusIC, nyss duschat, fortfarande sjuk..:( var hos doktorn för två dar sen då stoppa dom in nån pinne i halsen på mig så jag höll på spy...men iallafall de va nå prover dom skulle ha..juste halsplatta heter det...men den visade iallafall positift och de betyder att jag måste gå till en läkare som kollar om han tkr att jag behöver ta penselin...och de behövde jag tydlingen så..10 dagar ska ja käka penselin..fatta 10 dagar och igår var isen klar jag får inte äns åka..lr träna eller nånting..för då kan ja tYp dö lurade sjuksköterskan i mig..jaja det är väl bara att bita ihop antar jag. hare bra...dagens lååt!""!! Lumidee med




Kommentarer


Här kan du kommenter mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback